Job 2 van 7


Report this listing

Solliciteren



HR-consultant


Functie

Als HR consultant ben jij mee het kloppend hart van Start People Brucargo.

Jouw dag zit vol variatie en je neemt verschillende verantwoordelijkheden op. Je bent het eerste aanspreekpunt voor kandidaten en klanten, jouw lach straalt doorheen de telefoon. Je bent verantwoordelijk voor de rekrutering van verschillende arbeidersprofielen op Brucargo. Via verschillende kanalen en jouw ‘out of the box’ thinking ga je elke dag weer op zoek naar die match made in heaven. De queeste ‘op zoek naar de volgende topkandidaat’ doe je via verschillende wegen zoals telefonisch, mailcontact, infosessies voor een groep gepassioneerde kandidaten en persoonlijke interview. Na hun voorstelling en opstart blijf je hen administratief ondersteunen.

Naast een goed contact met jouw uitzendkrachten, sta je ook regelmatig in contact met de klanten. Je leert jouw klanten beter en beter kennen door te luisteren naar de noden en hen steeds op een professionele en pro-actieve manier bij te staan. Niet alleen in het dagdagelijkse mail en telefoonverkeer, ook door mee te gaan naar meetings. Op die manier zorg je mee voor een goede relatie tussen hen en Start People Brucargo.

Tot slot verlies je de vooropgestelde deadlines nooit uit het oog. Door een administratieve en nauwkeurige opvolging zorg je voor een goed verloop van de verschillende processen.

Jouw profiel

Wat heb jij in jouw bezit?

  • Ervaring in de uitzendbranche is een pluspunt maar zeker geen must.
  • Kan je helemaal vinden in volgende skills :
  • Resultaatgericht
  • Een echte teamplayer
  • Communicatief sterk
  • Flexibel ; veranderende processen en taken schrikken jouw niet af
  • Initiatief ; je kan meewerken aan verbeteringen

- Je kan je af en toe vrijmaken voor avondmeetings of avondpermanenties bij onze klanten. Zo kan je meewerken aan verbeteringen en de klanten steeds beter leren kennen, begrijpen.

  • Je kan vlot communiceren in het Nederlands.
  • Je ziet het zitten om je dagelijks te verplaatsen naar Brucargo, postcode 1830 Machelen.
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant is een wereldwijd marktleider in expresvervoer en logistiek. Zij leveren oplossingen voor het beheer en transport van goederen. Zij hebben een wereldwijd netwerk en beschikken over lokale expertise. Het bedrijf bevindt zich op de luchthaven in Zaventem.


  • Je maakt deel uit van één van de sterkste HR-bedrijven binnen de sector die tevens een echte partner is voor haar vele kleine en grote klanten.
    • ull; Start People ondersteunt jouw ontwikkeling dankzij een uitgebreid en continu opleidingstraject waardoor je binnen een mum van tijd een specialist bent in HR.
    • ull; Je hebt collega's en Managers die altijd klaar staan om je te ondersteunen waar nodig.
    • ull; Je helpt bij het uitbouwen van de langetermijnrelatie met de klant.
    • ull; Je helpt mensen bij het vinden van die nieuwe challenge of job die voor hen het verschil maakt in hun leven.
    • ull; Je kan rekenen op een marktconform salaris, forfaitaire onkostenvergoeding, maaltijdcheques, ecocheques, laptop, bonussysteem, groep- & hospitalisatieverzekering, 32 verlofdagen en een bedrijfswagen met tankkaart
    • ull; Bij Start People wordt het nooit een grijze boel, plezier en professionaliteit gaan hand in hand.
    • bull; Voltijdse jobaanbieding op Brucargo, maandag tot en met vrijdag 8.30- 17.30u
    Activiteit: Start People zet iedereen in beweging. Door dagelijks meer dan 10.000 uitzendmedewerkers aan het werk te zetten, zorgen zij ervoor dat ook werkgevers vooruitgaan. Die drive heeft van hen de nummer 2 in de Belgische uitzendmarkt gemaakt, met meer dan 100 kantoren verspreid in heel het land. Start People streeft er ook naar dat alle talenten zich bij hen kunnen ontplooien, ongeacht hun afkomst, geslacht of levensstijl. Zij staan dus open voor talenten uit de kansengroepen. Als Start People-collega sta je dus nooit stil. En dat voelt goed. Je wordt immers voortdurend gestimuleerd om je potentieel ten volle te ontwikkelen. Je staat niet aan de zijlijn, maar werkt actief mee aan steeds betere oplossingen. Door je snelle service zorg je ervoor dat Start People zijn sector steeds voor is. Dat alles in een respectvolle, open en enthousiaste werkomgeving. En reken maar dat zij ook hun funfactor niet uit het oog verliezen!
  • Solliciteren

    Start People Inhouse DHL - Aviation Machelen
    +32 2 431 53 84

    Solliciteren

    Meer banen van je zoekopdracht